lauantai 22. maaliskuuta 2014

Sairastellaan yhdessä

Siitä onkin taas hieman aikaa kun viimeksi oon kirjoitellu. Leevi sairastu tuon viime kirjoituksen jälkeen melko nopeasti kennelyskään ja sen kanssa oltiin sitten kotosalla paljon. Onneksi meni muutamassa päivässä ohi, mutta nyt vielä joudutaan olemaan kotosalla kun yskä voi vielä tarttua muihin koiriin vaikka oireita ei olekaan. Ensi viikolla voi olla jo turvallista palata edelliseen rytmiin. Leevistä ainakin huomaa, että energiaa on nyt enemmän ja selvästi kaipaa leikkikavereita. No, vielä viikko ja sitten pääsee taas leikkimään. Koirapuistoilussa on aina se riski, että siellä pöpöt liikkuu, mutta kyllä me siellä edelleen käydään kun Leevi niin tykkää ja on hyvää sosiaalistumista. 



Kun Leevi ei oo voinu yskän takia liikkua paljon nii ollaan nyt keskitytty aivojumppaan. Eli harjoiteltu käskyjä, namien etsintää ja sitten ostin jälleen uuden aktivointilelun Leeville. Tätä suositeltiin Musti & Mirrissä, koska tähän ei koira kyllästy koska se tuottaa aina vähän haastetta. Leevi kyllä tykkää tästä hirmuisesti ja joskus myös laitan iltaruoan tuohon joten saa tehdä vähän työtä ruokansa eteen. :) 




Nyt sitten tällä viikolla itse sairastuin flunssaan, great. Mä en kovin usein sairasta *koputtaa puuta*, joten en edes muistanut kuinka ärsyttävää tää on. Nyt Leevi ei oikeasti saa kunnolla energiaansa purettua, kun en pysty pitkiä lenkkejä tekemään. Pitää siis sisällä heitellä sohvalta palloa ja piilotella niitä juustoja. En jaksa odottaa kun itse paranen tästä flunssasta ja Leevin kanssa päästään taas koirapuistoon.

Nyt kun oon ollu kipeenä niin oon huomannu, kuinka oikeasti koirat aistii sen omistajassaan. Leevi hakeutuu lähelle ja tulee usein katsomaan mitäs se mamma aivastelee. Onneksi ainakin tähän asti on paljon nukkunut mun kanssa, eikä ainakaan vielä hyppele seinillä. Kaveri kyllä tänään kävi mun puolesta viemässä Leevin pidemmälle lenkille, onneksi on ihania ihmisiä lähellä. :)




Oon tuohon oikealle sivupalkkiin laittanu äänestyksen, missä voitte äänestää muutamasta vaihdoehdosta, että mistä haluatte mun kirjoittavan. Äänestys umpeutuu huomenna, joten muistakaa äänestää. :)

2 kommenttia:

  1. paljonkos uta aktivointilelu maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti katella tuolta verkkokaupasta, mutta 29,90 euroa oli pelillä hintaa. Tässä linkki tuonne Mustinja Mirrin verkkokauppaan. :) http://www.mustijamirri.fi/tuote/buster-dog-maze/026381/

      Poista